Nieuws

Kom werken bij RAI Vereniging in Amsterdam - Drie uitdagende functies beschikbaar!

  • secties:Alle secties
  • soort inhoud:Nieuwsbericht
  • datumPublished on

De mobiliteits­wereld is altijd in beweging, en bij RAI Vereniging staan we midden in deze dynamische sector. Als branche­organisatie behartigen we de belangen van fabrikanten en importeurs van weg­voertuig­en in Den Haag en spelen we een cruciale rol in bereikbare, betaalbare, duurzame en veilige mobiliteit in Nederland. Wil jij hieraan bijdragen? Dan is dit jouw kans! We zijn per direct op zoek naar drie nieuwe collega’s om ons team in Amsterdam te versterken.

Kom werken bij RAI Vereniging in Amsterdam - Drie uitdagende functies beschikbaar!

Manager Bedrijfs­voering (40 uur)

Als Manager Bedrijfs­voering ben jij een belangrijke steunpilaar in onze organisatie op het gebied van financiën, ICT, secretariaat, facilitaire zaken en HR. Je zorgt voor een solide bedrijfs­voering, adviseert het MT en leidt strategische projecten zoals de implementatie van een nieuw ICT-systeem. Heb jij een financiële achtergrond, ervaring in bedrijfs­voering en strategisch inzicht? Dan zoeken wij jou!

Contentspecialist/ Tekstschrijver (40 uur)

Ben jij een creatieve contentspecialist met een vlotte pen en affiniteit met mobiliteit, techniek en innovatie? In deze rol schrijf en redigeer je teksten voor nieuwsbrieven, magazines en social media, en werk je mee aan de zichtbaarheid van RAI Vereniging. Heb jij ervaring in contentcreatie en ben je een sterke schrijver? Solliciteer nu!

Ondernemende Secretaresse (32 uur of 40 uur)

Ben jij een proactieve en georganiseerde secretaresse die graag schakelt tussen verschillende taken? Je ondersteunt de twee secties RAI Aftermarket en RAI CarrosserieNL binnen RAI Vereniging en helpt bij het organiseren van events. Met jouw hands-on mentaliteit en oog voor detail ben jij een onmisbaar voor ons secretariaat!

Waarom werken bij RAI Vereniging?

Maak impact op de mobiliteit in Nederland – een basisrecht voor iedereen.
Flexibiliteit – mogelijkheid tot thuiswerken.
✔ Veel ruimte voor eigen initiatief en zelfstandigheid.
Aantrekkelijke arbeids­voorwaarden – een 13e maand én een bonusregeling.
✔ Werken op een centrale locatie met een 360° uitzicht over Amsterdam.
Informele en gezellige werksfeer – ruimte voor humor en plezier!

Interesse? Bekijk de volledige vacatures en solliciteer vandaag nog! Wij kijken uit naar jouw sollicitatie en hopelijk zien we je snel!