Nieuws

RAI CarrosserieNL keurmerken zoekt deelnemers voor bestaande en nieuwe werkgroepen

RAI CarrosserieNL is nauw betrokken bij activiteiten die de kwaliteit in de branche verhogen; de keurmerken zijn hier voorbeelden van. Zij benadrukken de kwaliteit van de producten en dragen bij tot de veiligheid voor de gebruikers. De stem van de leden binnen de keurmerken vinden we hierin ook belangrijk en daarom hebben de meeste keurmerken een werkgroep.

Voor LKP (laadkleppen Periodieke Keuring) zijn wij op zoek naar nieuwe deelnemers ter aanvulling van huidige werkgroep. We zijn hier op zoek naar twee kandidaten die opereren in laadkleppen voor goederen en één kandidaat die opereert vanuit de personen liften.

Voor Aanhang­wagen keuring (RAK) en Aanhang­wagen onderhoud (ROA) gaan we een hele nieuwe werkgroep opzetten en zijn dus ook hier op zoek naar leden die deel willen nemen aan de werkgroep.
Werkgroepen komen 1-2 keer per jaar bij elkaar waarin een aantal vaste onderwerpen en ingekomen onderwerpen worden besproken. Belangrijkste doel is een degelijk, duidelijk en geloofwaardig keurmerk dat echt waarde heeft op het gebied van veiligheid.

Mocht u interesse hebben neem dan gerust contact op met André van Asselt (Coördinator Keurmerken RAI Vereniging) op telefoon nummer 06-25417110 of via a.v.asselt op raivereniging punt nl.