JCG Business Club

De leden van de JCG Business Club zijn jonge managers (tussen 27 en 47 jaar) uit de mobiliteitsbranche, werkzaam bij een bedrijf dat lid is van RAI Vereniging.

De JCG Business Club wil gelijkgestemden bij elkaar brengen in een omgeving waar men kan netwerken op niveau én van elkaar kan leren. Relevante informatie is immers erg belangrijk voor de jonge manager en een uitgebreid netwerk is natuurlijk een must.

Activiteiten
Jaarlijks worden 3 tot 4 activiteiten georganiseerd: bijeenkomsten met interessante gastsprekers uit de mobiliteitsbranche of andere relevante sectoren én bedrijfsbezoeken in binnen- en buitenland.

De onderwerpen die aan bod komen zijn legio, van marktontwikkelingen tot managementaspecten, van distributiesystemen tot milieu, van automatisering tot de financiële wereld. Dat levert een schat aan informatie op, waarvan je direct profijt kunt hebben. De bijeenkomsten worden vóór en dóór de leden vormgegeven. Actieve deelname zorgt ervoor dat het netwerk een afspiegeling is van wat er leeft in de branche.
De bijeenkomsten hebben naast het zakelijke aspect ook een informeel gedeelte.

Bestuur
Het JCG Business Club bestuur zorgt, samen met het secretariaat van RAI Vereniging, voor de organisatie van de bijeenkomsten. De bestuursleden worden tijdens de jaarlijkse JCG-ledenvergadering gekozen voor een periode van 3 jaar.

Het bestuur bestaat uit de volgende leden:
Voorzitter: Patrick Andriessen (Directeur Verkoop Andriessen Groep)
Lid: Jolanda Hogenelst (Directeur Fugo Automatrialen)
Lid: Marco de Wit (Business Unit Manager Imbema Rhiwa)

Lid worden
Bent u DGA, directeur, adjunct-directeur, procuratiehouder (en zo ingeschreven in het handelsregister van de KVK) of heeft u een managementfunctie, jonger dan 47 jaar, en de onderneming is lid van RAI Vereniging, dan bent u van harte welkom bij de JCG Business Club en kunt u zich direct aanmelden.  Is dit niet het geval, dan moet u worden voorgedragen door twee JCG Business Club leden.

Meer informatie: Martijn van Eikenhorst (06 24 233 324) of Ilse Bartels (06 51 595 102).