Succesvolle Tech-Day Jaguar Landrover

12-05-2015

Op 29 en 30 april vond een zeer geslaagde “Made in Holland Tech-Day” van het RAI Industry Platform plaats bij Jaguar Land Rover in het Heritage Museum in Gaydon, met 24 toonaangevende deelnemers.

Jaguar Landrover logo

Op woensdag 29 april bezocht het topmanagement van Jaguar Land Rover de expositie in het Heritage Museum.

Ian Harnett van Jaguar Land Rover verzorgde een presentatie over de actuele stand van zaken en de toekomstplannen van het concern.

Staalkaart
Aansluitend presenteerden Harold Goddijn (Tomtom), Maarten Steinbuch (TU Eindhoven) en Maurice Geraets (NXP) de rijke staalkaart van de laatste innovaties en technologieën die Nederland als high-tech automotive land te bieden heeft.

Expo
30 april was de gehele dag ingeruimd voor de Tech-Day expositie. Daar tonen de 24 deelnemende bedrijven hun kunnen aan medewerkers van Jaguar-Land Rover en was volop ruimte voor presentaties en gesprekken.

Diner in stijl
De deelnemers dineerden, gezamenlijk met het JLR-management en de plaatsvervangende Nederlandse Ambassadeur en Handelsattaché, in stijl in het Museum. Omgeven dus door de daar tentoongestelde classic cars. Hierbij was ondere anderen ook de algemeen voorzitter van RAI vereniging Steven van Eijck aanwezig.

Overzicht deelnemende partijen
Een poster met een overzicht van de Tech-Day en alle deelnemende partijen kunt u hiernaast downloaden.

Van links naar rechts: Dean Beard (Senior Purchase Manager Jaguar Land Rover), Ralf Speth (CEO Jaguar Land Rover), Eddy van der Vorst (voorzitter RAI Industry Platform) en Steven van Eijck (voorzitter RAI Vereniging).

De Tech-Days zijn een initiatief van het RAI Industry Platform

Meer informatie: Jeroen van de Braak