08-10-2015

Afgelopen donderdag vond op Golfbaan Anderstein de tweede editie van het RAI Vereniging Golftoernooi plaats, voor alle leden van alle afdelingen. Het was schitterend nazomerweer en de deelnemers hadden er duidelijk zin in.

Golfclub Anderstein

Golfbaan Anderstein
In de provincie Utrecht is Anderstein één van de weinige clubs die 3 x 9 volwaardige holes heeft. Het spelen van de verschillende lussen geeft elke keer een totaal andere ervaring. Zo worden de eigenschappen van een bos- en parkbaan op de Utrechtse Heuvelrug en Gelderse Vallei afgewisseld met zandverstuivingen die je bij een linkscourse zou verwachten.

Voor deelnemers in het bezit van een GVB, stond een 18 holes wedstrijd op het programma. Er werd gespeeld volgens het TEXAS SCRAMBLE principe. Voor de deelnemers zonder GVB was een clinic beschikbaar waarin de basisprincipes van het golf werden bijgebracht door een professional.

Voor de leden door de leden, de organisatie was weer in de vertrouwde handen van Armand van Huut van Intertruck.

Winnend team
Hans Derksen
Jur Raatjes
Robbert Möckel
Mitch Lexmond

Neary dames: Gemma Warmerdam
Longest heren: John Kim
Beste clinicer: Taco Sprenger en Rogier op 't Veld

Terugblikken kunt u met ons foto-album op Facebook.

Het Golftoernooi werd mede mogelijk gemaakt door: Berendsen, Berner, Hella, Intertruck en Rema TipTop.