Collectieve stand IAA Hannover 2016

11-03-2016

Van 22 tot 29 september staat afdeling Speciale Voertuigen weer met een collectieve stand op de IAA in Hannover. Een mooi eilandpaviljoen van 400 m2 deze keer. Deelnemers zijn: Estepe, Pacton, Joloda, Netcap, Imbema Rhiwa, NRF en Caralu. Op dit moment hebben wij nog ruimte voor één extra deelnemer. Grote voordeel is dat wij alles voor u regelen!

IAA 2016
Sucesvolle IAA 2014

De IAA Hannover in 2014 trok 2066 exposanten (+9% tov 2012) uit 45 landen. De beurs vond plaats op 265.000 m2 beursterrein (+2% tov 2012) en trok een kwart miljoen bezoekers. Een uitstekende ontmoetingsplaats voor fabrikanten, importeurs en beslissers. Ruim 70 % van de zakelijke bezoeker is beslisser.

Collectieve stand
Wij bieden leden de unieke mogelijkheid deel te nemen aan de IAA in een collectieve stand. U kunt uw eigen bedrijf vertegenwoordigen op een informatiestand van 20m2 op het RAI Vereniging paviljoen.

De collectieve stand van RAI Verenging is centraal gelegen in de beurshal en bestaat uit een gezamelijke bar, keuken, zitjes, bediening en heeft een professionele uitstraling. Het is uiteraard mogelijk extra vierkante meters te reserveren om voertuigen of andere materialen te plaatsen.

Voorbeeld IAA 2014

Voordelen collectieve stand

• Geen rompslomp; wij regelen organisatie en standbouw
  • Lagere kosten
  • Een vaste all-in prijs (inclusief onder andere organisatie, standbouw, catering, elektriciteit, tapijt en bediening)
  • Extra exposure; een grote professionele stand
  • Hollandse uitstraling (Nederland staat goed bekend in de markt en om kwalitatief hoogwaardige producten)
  • De welbekende Holland Borrel en andere activiteiten op het paviljoen om meer aanloop te genereren

Ruimte op het buitenterrein, naast uw deelname op de collectieve stand binnen, is ook mogelijk.

Meer informatie
Voor meer informatie, mogelijkheden en prijzen kunt u contact opnemen met Ilse Bartels.