Autovak-bestuur neemt afscheid van Sluijter en Koch

04-12-2015

In de Autovak-bestuursvergadering van jongstleden woensdag is afscheid genomen van Gertjan Sluijter en Rob Koch.

Autovak gevelschild

Na afloop van de bestuursvergadering, waarin onder meer de begroting werd goedgekeurd en verenigingsconsultant Frans Huizenga een toelichting gaf op de plannen voor het toekomstbestendig maken van RAI Vereniging, is met een dinertje afscheid genomen van voorzitter Gertjan Sluijter (HELLA) en bestuurslid Rob Koch (SONAX).

Gertjan Sluijter droeg op 25 november zijn functie als onafhankelijk voorzitter Autovak na één jaar over aan Cor Baltus; van tevoren had hij aangegeven deze positie slechts tijdelijk te willen vervullen. Met hem verlaat overigens 28 jaar bestuurlijke betrokkenheid de afdeling Autovak. Vanaf 1996 was hij actief in datzelfde bestuur.

Rob Koch heeft zich sinds 2009 voor de brancheclub ingespannen. Als blijk van erkentelijkheid ontvingen zij onder meer een fraaie foto van een oude AutoRAI.

Gertjan en Rob, namens alle leden: BEDANKT!