Bijeenkomst BedrijfsautoRAI & toekomstige beurzen

29-01-2016

2015 bracht ons niet alleen een mooi jaar qua registraties, ook was Amsterdam in oktober weer het podium voor de 31e editie van BedrijfsautoRAI2015. Een beurs waar we met zijn allen lang naar hebben toegewerkt en ons gelukkig niet heeft teleurgesteld: prima bezoekcijfers, goede kwaliteit van het bezoek, nieuwe indeling van exposanten en een positieve sfeer.

BedrijfsautoRAI

Nou maakt één zwaluw nog geen zomer, en dus willen we al vroeg om de tafel met alle SV exposanten terug te kijken maar vooral ook vooruit te kijken naar de beursplannen (of beter: promotieplannen) voor de toekomst. Wat leeft er in de markt, hoe heeft het trailercollectief hun collectief ervaren, wat zijn de 2016 (en verder) plannen, etc.

Beursmanager Roelant Groen van RAI Amsterdam zal in een presentatie de resultaten van de exposanten- en bezoekersenquête van de BedrijfsautoRAI2015 met ons delen, en daarna is er volop ruimte voor een open discussie over beurzen en promotie.

Uiteraard sluiten we af met een hapje en drankje.

Locatie: kantoor van RAI Vereniging (Europaplein 6, Amsterdam)
Datum/tijd: dinsdag 2 februari, 15.00 uur
Voor wie: alle ‘SV-exposanten’, trailercollectief (en andere geïnteresseerde leden)

U kunt zich eenvoudig aanmelden door een mail te sturen aan Remco Tekstra.