SV-ledenreis COMVEX Istanbul

29-01-2016

De ledenreis naar Moskou in 2014 is dusdanig goed bevallen dat we van 22 t/m 25 mei 2016 weer een ledenreis zullen organiseren, ditmaal rond de COMVEX beurs in Istanbul.

comvex beurs istanbul

Wat mag u verwachten bij een ledenreis? Centraal staat het gezelschap en de beurs. Door de mix aan ondernemers biedt dit volop gelegenheid voor een goed, zakelijk programma gecombineerd met sfeer en gezelligheid.

We bezoeken interessante bedrijven en de beurs geeft de gelegenheid om voor de deelnemers zelf een beeld te vormen van de markt en kansen in Turkije.

We hebben een compact programma voor u opgesteld:

Zondag 22 mei Turkish Airlines Amsterdam – Istanbul
Vertrek 12.00 uur, aankomst 16.30 uur.

Maandag 23 mei Bezoek beurs Comvex

COMVEX is dé beurs van Zuid-Europa voor lichte en zware bedrijfswagens, bussen en componenten. Afgelopen editie (Comvex 2014) waren 302 bedrijven uit 23 landen van de partij. In totaal beslaat de beurs 120.000 m2 in 14 hallen en nog eens 25.000 m2 buitenterrein. Bezoekersaantallen vergelijkbaar met de BedrijfsautoRAI.

Dinsdag 24 mei Bedrijfsbezoek Tirsan Trailer
Wij worden van harte welkom geheten in de Tirsan fabriek ten zuidoosten van Istanbul.
Bezoek consulaat met diner in het ‘Palais De Hollande’

Woensdag 25 mei Bedrijfsbezoek/sightseeing/boottocht
Voor invulling van deze dag hebben wij diverse opties en uitnodigingen, welke in een later stadium definitief bekend zal worden gemaakt.
Terugvlucht Turkish Airlines Istanbul – Amsterdam. Vertrek 19.25, aankomst 22.05 uur.

Uiteraard kunnen er altijd kleine wijzigingen of toevoegingen in het programma ontstaan.

Inschrijving
Inschrijven voor deze ledenreis kan t/m 10 februari kan met een email aan Ilse Bartels, i.bartels@raivereniging.nl. Gezien de beschikbaarheid van de tickets zijn wij genoodzaakt de inschrijving tijdig te starten.

In totaal zijn er 25 plaatsen beschikbaar, dus wees op tijd!