Voorbereidingen collectieve stand Bauma 2016 in volle gang

08-04-2016

De voorbereidingen voor onze collectieve Holland stand op de Bauma in München van 11 t/m 17 april zijn in volle gang. Deelnemers zijn Pacton, NRF, Estepe, Imbema Rhiwa en Eduards Trailer Factory. Met opnieuw het bekende uitstekende netwerkmoment van onze 'Holland Borrel'.

BAUMA collectieve stand

Afdeling Speciale Voertuigen is aanwezig met een fraaie collectieve stand op de Bauma in München. Het wordt een buitenstand van ruim 400 m2, standnummer FN418/3.

Daar zullen Pacton, NRF, Estepe, Imbema Rhiwa en Eduards Trailer Factory acte de présence geven.

Bauma
De Bauma is dé toonaangevende internationale vakbeurs voor bouwmachines, mijnbouwmachines, bouwvoertuigen, bouwtechniek, componenten en hijs- en hefwerktuigen. Deze driejaarlijkse beurs in München zal van 11 t/m 17 april 2016 voor de 31ste keer plaatsvinden.

In 2013 brak de Bauma alle records met 3.421 exposanten uit 57 landen en 535.065 bezoekers uit meer dan 200 landen. Deze beurs vindt plaats op een ruimte van 575.000 vierkante meter tentoonstellingsruimte, wat deze beurs tot de grootste ter wereld maakt. Diverse Nederlandse SV-leden hebben reeds de weg gevonden naar de Bauma.

Klik hier voor een mooie video-impressie.

“Made in Holland” stand
Wij zijn inmiddels volop bezig met opbouwen van de stand. Het wordt een mooie ruimte waar de exposanten hun product(en) goed tot hun recht kunnen laten komen. De stand krijgt een verzorgde, professionele en vooral Hollandse uitstraling, met de nodige promotie en events. Het gezamenlijke catering/facility/bargedeelte zal een comfortabele ruimte worden. Hieronder ziet u de voorbereidingen van Pacton en Estepe.

Holland Borrel
Een beproefd recept van eerdere collectieve beursdeelnames zal ook deze keer niet ontbreken: de Holland Borrel. Deze valt steeds weer opnieuw zeer in de smaak bij de netwerkers. Zou dat wellicht ook een beetje zijn vanwege de traditionele bitterballen en/of haring?

Wilt u meer informatie neemt u dan contact op met Ilse Bartels.