Vakreis JCG Business Club naar Turijn

17-03-2016

De vakreis voor leden van de JCG Business Club (voorheen de JCG, JSV en JMA) op 30, 31 maart en 1 april 2016 is inmiddels geheel volgeboekt. Dit jaar voert de reis naar Turijn in Italië, het hart van de CNHi groep.

Italiaanse vlag

Bezocht wordt onder andere het Customer Care Center van IVECO en de FIAT POWER TRAIN fabriek in Turijn.

FIAT Powertrain Technologies (FPT) fabriek
Het hoofdkantoor van FPT is sinds 2012 gevestigd in Turijn en is ontstaan vanuit de Fiat Group Automobiles, bestaande uit alle activiteiten verbonden aan de aandrijflijn en transmissie, en Iveco Motors Fiat Group’s research en development center.

FPT heeft tien fabrieken in negen landen waar rond de 20.000 mensen werken met een productieresultaat van 2.9 miljoen motoren, 2.4 miljoen transmissies en assen. FPT is een van de grootste bedrijven in deze sector.

Iveco Customer Care Center

Eén van de belangrijkste plaatsen waar contact plaats vindt tussen de klant en Iveco. Zij zijn 24/7, 365 dagen per jaar in heel Europa bereikbaar. De hoofdactiviteiten van het centrum zijn; Non Stop Assistance enBrake Down Assistance in tien talen. Op afstand communicatie met de bestuurder is belangrijk, maar met het voertuig zelf nog belangrijker.

CNHi Industrial Village
Dit is het experience centrum van de CNHi group. Hier worden de voornaamste producten van de leden tentoongesteld; denk aan o.a. de bedrijfswagen van IVECO Daily, EuroCargo en Stralis, maar ook de agrarische- en constructievoertuigen van Case en New Holland. Eveneens is daar een groot historisch museum.

Om een goede indruk te krijgen van de CNHi group kunt u alvast hun website bekijken: www.cnhindustrial.com.

Programma (onder voorbehoud van wijziging)
Woensdag 30 maart: Vliegreis van Amsterdam (9.30) naar Turijn Italië • Informeel programma
Donderdag 31 maart: Bezoek FIAT Powertrain Technologies fabriek • Lunch • Bezoek aan Iveco Customer Care Center: Bezoek CNHi Industrial Village • Diner
Vrijdag 1 april: Terugreis naar Amsterdam waar we ongeveer om 13.40 uur landen