U kunt zich nog aanmelden voor JCG bedrijfsbezoek aan Jumbo op 12 mei

21-04-2016

Graag brengen wij het bedrijfsbezoek van de jonge managers aan familiebedrijf en supermarktketen Jumbo op 12 mei nogmaals onder uw aandacht. Aanmelden voor dit interessante bezoek kan namelijk nog steeds.

Jumbo heeft de afgelopen jaren een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt en is sinds de overname van Super de Boer en C1000 de op één na grootste supermarktketen van Nederland, met een marktaandeel van ruim 20%.

Ambities zijn er nog te over, zo was men recent nog prominent in het nieuws met de overname van La Place en verstevigen ze hiermee hun restaurant-activiteiten.

Programma
Op het hoofdkantoor in Veghel heten wij u op donderdag 12 mei van harte welkom om 11.30 uur, Na het openingswoord van Jumbo CEO Frits van Eerd start het programma met onder andere een rondleiding in de Foodmarkt van Jumbo, een concept waarbij de supermarkt wordt gecombineerd met horeca en waarvan er inmiddels drie vestigingen zijn. Ook nemen wij een kijkje in een van de enorme distributiecentra van Jumbo om rond 16.00 uur de middag af te sluiten.

Uiteraard hopen wij op uw komst. Aanmelden kan bij Martijn van Eikenhorst of Ilse Bartels.

Na uw aanmelding ontvangt u van ons tijdig een bevestiging met hierin de details.

Graag tot ziens op 12 mei!