EQUIPVAK bijna van start!

14-04-2016

Van 31 mei tot en met 2 juni 2016 vindt in EXPO Haarlemmermeer in Vijfhuizen de nieuwe vakbeurs EQUIPVAK plaats. EQUIPVAK toont het meest brede aanbod van fabrikanten en importeurs van werkplaatsequipment, carwash en tools in Nederland. Dan presenteert 90 procent van de marktpartijen een zeer breed en diep assortiment.

EQUIPVAK 2016

EQUIPVAK is een ledeninitiatief van het RAI Equipment platform. Deze vakbeurs is bedoeld voor iedereen die actief is binnen fiets-, motor-, auto-, bus- en truckbedrijven, de agrisector, loonbedrijven, het schade- en bandenbedrijf, fleetowners, enz.

Dus voor iedereen die professioneel gebruik maakt van equipment, carwash en tools. Aangrenzend aan de beurshal is een overdekt buitenterrein waar live demonstraties gegeven worden en waar de bezoeker ook de nodige apparatuur en gereedschappen zelf kan testen en ervaren. Het bezoeken van de beurs en parkeren is gratis. Bezoekers kunnen zich nu al aanmelden op www.equipvak.nl.

Voor meer informatie: Martijn van Eikenhorst, m.v.eikenhorst@raivereniging.nl of 06-24233324

Volg ons ook op Facebook: https://www.facebook.com/equipvak