Bauma goed voor SV-leden, ESTA Award voor Nooteboom

15-04-2016

Ruim over de helft van een week in München kunnen we al voorzichtig de balans opmaken. Om maar eerlijk te zijn: we kennen de beurs vooraf natuurlijk wel, maar alleen van de verhalen en dus reisden we wel af met realistische verwachtingen. Want vallen we wel op tussen de stands van de giganten van de bouwwereld en al het andere geweld?

Bauma 2016

Maar als we ons oor te luister leggen bij onze co-exposanten Pacton Trailers, NRF, Imbema Rhiwa, Eduard’s Trailer Factory en Estepe hoeven we niet bang te zijn voor dit Calimero-effect: continue aanloop op de stand, het publiek herkent meteen de technische noviteiten en wil graag meer weten. Identieke geluiden bij andere leden die zelf een stand hebben: uitstekend publiek met veel serieuze interesse.

Ook onze Holland-borrel (ook in München met de onvermijdeljke bitterballen) was een prima eerste editie. En voor een beurs waarbij een groot deel zich afspeelt in de buitenlucht werkt het weer gelukkig (op het incidentele noodweer na…) goed mee.

En donderdagavond ook nog een leuke opsteker voor Nooteboom Trailers die in de prijzen viel bij de ESTA-awards. Wederom werd de MANOOVR gekozen uit de nominaties, nu bij de ESTA (European Association of Abnormal Road Transport and Mobile Cranes) die jaarlijks deze belangrijke prijzen in de wereld van uitzonderlijk vervoer en mobiele hijswerken uitreikt.
Op de foto Marinka Nooteboom die van de gelegenheid gebruik maakte om de ruim 500 toehoorders te bedanken.

De Bauma is nog geopend tot aanstaande zondag, u bent van harte welkom op onze stand op FN418/3.