Nog 2 plaatsen beschikbaar ledenreis COMVEX Istanbul

21-04-2016

Voor de ledenreis naar Istanbul van 22 t/m 25 mei 2016 zijn nog 2 plaatsen beschikbaar. Laatste kans dus om aan te melden!

comvex beurs istanbul

Wat mag u verwachten bij deze ledenreis? Centraal staat het gezelschap en de beurs. Door de mix aan ondernemers biedt dit volop gelegenheid voor een goed, zakelijk programma gecombineerd met sfeer en gezelligheid. We bezoeken interessante bedrijven en de beurs geeft de gelegenheid om voor de deelnemers zelf een beeld te vormen van de markt en kansen in Turkije.

Het programma is inmiddels aangepast:

Zondag 22 mei: Turkish Airlines Amsterdam – Istanbul
Vertrek 12.00 uur, aankomst 16.30 uur.

Maandag 23 mei: Bezoek beurs Comvex
COMVEX is dé beurs van Zuid-Europa voor lichte en zware bedrijfswagens, bussen en componenten. Afgelopen editie (Comvex 2014) waren 302 bedrijven uit 23 landen van de partij. In totaal beslaat de beurs 120.000 m2 in 14 hallen en nog eens 25.000 m2 buitenterrein. Bezoekersaantallen vergelijkbaar met de BedrijfsautoRAI.

Dinsdag 24 mei: Bedrijfsbezoek Tirsan Trailer
Wij worden van harte welkom geheten in de Tirsan fabriek ten zuidoosten van Istanbul.

Woensdag 25 mei Bezoek consulaat/sightseeing/boottocht
Bezoek consulaat met ontvangst consul-generaal met rondleiding en meet & greet. Aansluitend boottocht over de Bosporus.
Terugvlucht Turkish Airlines Istanbul – Amsterdam. Vertrek 19.25, aankomst 22.05 uur.

Uiteraard kunnen er altijd kleine wijzigingen of toevoegingen in het programma ontstaan.

Inschrijving
Inschrijven kan met een e-mail aan Ilse Bartels, i.bartels@raivereniging.nl