Presentatie Aftersales Monitor op Nationaal Automotive Congres 2020

13-05-2016

De Aftersales Monitor van RAI Vereniging en BOVAG wordt gepresenteerd tijdens het Nationaal Automotive Congres, dat op 19 mei plaatsvindt in de Philharmonie in Haarlem. Thema is de Nederlandse autobranche in 2020.

Automotive Congres

Hoe zien de topmensen uit de autobranche de nabije toekomst en wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen in de komende jaren?

Tijdens een parallelsessie geeft Jeroen van de Braak (secretaris afdeling Autovak), in een duopresentatie met BOVAG, de nieuwste inzichten over de aftersalesmarkt aan de hand van de Aftersales Monitor.

Programma
In het plenaire programma staan topsprekers van Ebay, Pon, Stern, Leaseplan, Opel Group en Autobinck. Daarnaast zijn er inspirerende parallelsessies over o.a. trends in de sales- en aftersalesmarkt, telematica, duurzaam ondernemen, de customer journey, bedrijfsopvolging, datamanagement, zelfrijdende auto’s en garantiereparaties. In een College Tour setting kunt u zelf uw vraag stellen aan voormalig bondscoach Frank Rijkaard. Cabaretier Martijn Koning zorgt voor een passende wrap-up. De dag wordt afgesloten met een brancheborrel en een VIP-diner verzorgd door tweesterrenkok Ron Blaauw.

Wie komen er?
Inmiddels hebben ruim 450 branchegenoten zich ingeschreven, afkomstig van onder meer dealerbedrijven, onafhankelijke autobedrijven, leasemaatschappijen, schadeherstel- en bandenservicebedrijven (bekijk hier een overzicht van de reeds aangemelde bedrijven). Het aantal nog beschikbare plaatsen is beperkt, dus schrijf op tijd in via onderstaande knop.

Korting voor leden
Het Nationaal Automotive Congres 2020 wordt georganiseerd door vakblad Automotive Management. Als kennispartner van dit evenement kan RAI Vereniging haar leden een aantrekkelijke korting op de ticketprijs aanbieden.

Als u interesse heeft het evenement bij te wonen, stuurt u dan een e-mail naar info@raivereniging.nl o.v.v. kortingscode Nationaal Automotive Congres. Ticketprijs normaal is 269 euro (als lid van RAI Vereniging ontvangt u 50 euro korting, dus 219 euro).

Hier vindt u meer informatie over het congres en kunt u zich inschrijven. Vergeet niet om bij uw inschrijving de kortingscode te vermelden.