Het Nationaal Automotive congres

14-04-2016

Op 19 mei aanstaande vindt het Nationaal Automotive Congres plaats in de Philharmonie in Haarlem. Het thema is de Nederlandse autobranche in 2020. Hoe zien de topmensen uit de autobranche de nabije toekomst en wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen in de komende jaren?

Automotive Congres

Tijdens een parallelsessie geeft Jeroen van de Braak (secretaris afdeling Autovak), in een duopresentatie met BOVAG, de nieuwste inzichten over de aftersalesmarkt.

Het evenement wordt georganiseerd door vakblad Automotive. Als partner van het evenement mag RAI Vereniging een aantrekkelijke korting op de ticketprijs aanbieden. Indien u interesse heeft het evenement bij te wonen, stuurt u dan een e-mail naar info@raivereniging.nl o.v.v. kortingscode Nationaal Automotive Congres. Ticketprijs normaal is 269 euro (als lid van RAI Vereniging ontvangt u 50 euro korting, dus 219 euro).

Via bijgaande link vindt u meer informatie over het evenement en kunt u zich inschrijven. Vergeet niet om bij uw inschrijving de kortingscode te vermelden.