RAI Vereniging bijeenkomst Data & Connectivity

15-04-2016

Volgende week woensdag 20 april organiseert afdeling Auto’s in nauwe samenwerking met de Stichting SIMS een speciale informatiebijeenkomst over het onderwerp Data & Connectivity. Tijdens deze bijeenkomst wordt uitgebreid aandacht besteed aan de activiteiten die momenteel spelen in de wereld van ITS.

connected car

Ook wordt stilgestaan bij welke data nu gegenereerd en verzameld worden uit een modern voertuig en er wordt uitgebreid aandacht geschonken aan alle privacy aspecten. Omdat RAI Vereniging afdeling Auto’s van mening is dat het hier niet om een 'Battle for Data' gaat zoals BOVAG vorige week deed suggereren, zijn juist ook de dealerverenigingen voor deze bijeenkomst uitgenodigd. Een aantal daarvan is ook daadwerkelijk aanwezig en het is goed om ook met de dealerverenigingen te discussiëren over dit boeiende thema.

Leden van afdeling Auto's kunnen zich nog aanmelden door een mail te sturen naar m.blom@raivereniging.nl