RAI Industry Platform managementmeeting 13 en 14 oktober

05-10-2016

Op vrijdag 14 oktober 2016 vindt de managementmeeting van het RAI Industry Platform plaats bij ons lidbedrijf Prodrive in Eindhoven (Son). Op de avond van donderdag 13 oktober is ons traditionele netwerkborrel en diner.

Netwerk JCG

Voor onze leden organiseren wij op 14 oktober allereerst een besloten ledenvergadering bij Prodrive Technologies in Eindhoven, gevolgd door managementmeeting, met gastpresentaties door Roland Berger, South Carolina & Georgia.

Deze laatste twee presentaties zijn extra aan het programma toegevoegd en gaan in op de mogelijkheden van een speciale RAI Studiereis in de USA. Met fabrieksbezoeken aan Volvo, Daimler en BMW in combinatie met de aanwezige first Tiers in South-Carolina & Georgia.

Aansluitend is er een bedrijfspresentatie en rondleiding bij Prodrive Technologies in Eindhoven.

Programma in detail

Donderdag 13 oktober: NH Hotel Best
• 18:00 > 19:30 uur: Aankomst NH Hotel Best en netwerkborrel
• 19:30> Netwerkdiner

Vrijdag 14 oktober: Prodrive Technologies Eindhoven
• 08:30> 09:30 uur: Ledenvergadering (Uitsluitend voor leden RAI Industry Platform)
• 09:30> 10:00 uur: Pauze en ontvangst sprekers en overige deelnemers
• 10:00> 10:15 uur: Presentatie RAI activiteiten in komende 12 maanden
• 10:30> 11:00 uur: Presentatie Roland Berger “Global Automotive Supplier Study 2016”
• 11:00> 11:30 uur: Presentatie South Carolina
• 11:30> 12:00 uur: Presentatie Georgia
• 12:00> 12:45 uur: Netwerklunch aangeboden door Prodrive
• 12:45> 13:00 uur: Presentatie Prodrive
• 13:00> 14:00 uur: Rondleiding Prodrive
• 14:00> 14:30 uur: Samenvatting en afscheid

Aanmelden
Om aan te melden stuurt u een email naar Marianne Kremer (m.kremer@raivereniging.nl). Graag onder vermelding van naam en firmanaam en voor welke programma-onderdelen u zich wilt aanmelden: (1) netwerkdiner, (2) ledenvergadering, (3) Management Meeting en rondleiding. Na uw aanmelding ontvangt u voortijdig een bevestiging met de laatste informatie.

Hotelregistraties
U kunt op eigen kosten gebruik maken van een Block Booking bij NH Hotel in Best. U kunt tot 4 weken voor de meeting gebruik maken voor een speciaal tarief van 85,- euro per persoon inclusief ontbijt. Stuur hiervoor een email aan a.hooijmans@nh-hotels.com en geef hierbij aan dat het om de bijeenkomst van het RAI Industry Platform gaat.

Kosten
Voor leden van het RAI Industry Platform is deelname aan dinner en bijeenkomst gratis. Niet leden ontvangen een factuur voor bijdrage in de kosten van € 150 per persoon. Indien vanuit uw organisatie hiervoor een PO-nummer gewenst is dit bij aanmelding graag vermelden.

Hotelovernachting is voor alle deelnemers voor eigen rekening.