Wielrennen met RAI Vereniging

13-09-2016

Vrijdagmiddag 7 oktober, clubhuis WV Amsterdam in Amsterdam-Sloten: noteer deze datum vast als eerste RAI Vereniging Wielermiddag.

Racefietsers

Een middag waarbij je op een informele manier andere leden leert kennen en en passant ook bezig kan zijn met wielrennen.

Want wat we regelmatig vergeten is dat de R in RAI wel degelijk staat voor Rijwiel, dus alle reden om dat te gebruiken voor een onvervalst stukje fiets-educatie.

Wat gaan we doen?
Gehuld in een RAI fietsshirt starten we met een fietsclinic met ex-prof en wereldkampioen ploegentijdrit Gerrit de Vries. Deze clinic geeft ervaren wielrenners net even dat beetje fietsbeheersing om het de zondagochtend erop de fietsmaatjes (m/v) lastig te maken, maar ook aan de renners met minder ervaring is gedacht en die zullen ook in de wereld van fietsbeheersing worden meegenomen.

Tweede deel van de middag bestaat uit een toertocht door de omgeving waarbij het fameuze (...) Kopje van Bloemendaal als scherprechter niet zal ontbreken. Ook hier weer ruimte voor ervaren en minder ervaren wielrenners, daar zal door de begeleiding worden ingespeeld. We sluiten af met een hapje en drankje in het clubhuis bij het Velodrome.

Interesse?
De kosten zijn een bescheiden 25 euro waar u dus een clinic, toertocht en RAI-wielrenshirt voor krijgt. Om deel te nemen stuurt u een mail aan Remco Tekstra, met uw naam, ervaring en de maat van het fietsshirt en dan zorgen we dat uw naam op lijst komt.