Webinar Technisch Overleg Bedrijfsvoertuigen

16 juli 2018

Graag nodigen wij alle leden van RAI CarrosserieNL uit om het webinar Technisch Overleg Bedrijfsvoertuigen te bekijken (TOB). Dit webinar is een nieuwe aanvulling op de halfjaarlijkse TOB bijeenkomsten die de sectie RAI CarrosserieNL in het land organiseert.

Webinar

In dit webinar worden de belangrijkste onderwerpen uit het TOB overleg van juni nog eens toegelicht. Voordeel is dat u als kijker zelf bepaalt waar en wanneer u de TOB wilt volgen en eenvoudig tussen de verschillende onderwerpen kunt kiezen. Bovendien is de webinar voor al uw collega’s vrij beschikbaar.

TOB
Bij het webinar TOB gaan we in op de actualiteiten van onder meer de nieuwe ETG Verordening, maten en gewichten (o.a regelgeving aerodynamische voorzieningen en veiligheidsvoorzieningen truckcabines), gewijzigde stootbalkeisen, voorstel EU voor nieuwe veiligheidsvoorzieningen i.h.k.v. de GSR, en het project MERK (Modernisering Erkenningsregelingen) van de RDW.

Via onderstaande link kunt u het webinar TOB bekijken:

Webinar bekijken

Geïnteresseerde collega’s?
Kent u een collega voor wie deze webinar ook interessant is? U kunt deze mail dan intern doorzetten zodat ook hij of zij na aanmelding het webinar ook on-demand kunnen volgen.

Mocht u vragen hebben over de inhoud van de presentatie dan kunt u contact opnemen met Kees Pereboom, c.pereboom@raivereniging.nl.