INDI iDay 2020

6 maart 2020

Op dinsdagmiddag 31 maart is de jaarlijkse INDI iDay in Houten. Met externe sprekers zoals Ludo Voorn en Paul de Vries belooft het een interessante datasessie te worden: buiten en binnen automotive in verhouding tot INDI en het hebben van schone data.

Sales knop INDI

Naast inbreng van deze experts, wordt uiteraard aandacht besteed aan de data-ontwikkeling rond INDI 2.0. zoals een update van de vereniging, data in de dealerpraktijk, AVG in automotive en een heus INDI 2.0 spel!

Het volledige programma kunt u hieronder downloaden.

De ontvangst is vanaf 13.30 uur, waarna we starten met het programma om 14.00 uur en afsluiten met een borrel om 17.00 uur.

Hotel Van der Valk
Hoofdveste 25
3992 DH  Houten

Aanmelden kan met een mail aan Marjan Helmhout.

De sprekers

Ludo Voorn, expert op het gebied van digital transformation, een atypische, breedontwikkelde marketeer en manager (b2b en b2c) met ruim 20 jaar ervaring binnen dienstverlening (o.a. bij Travel Active, SNSbank, Vodafone, REAAL, Zwitserleven, PostNL). Hij is Master of Marketing en Register Marketeer en van 2013 t/m 2017 stond hij in de top 100 van beste & meest inspirerende marketeers. Ludo is gefocust op de gehele keten (=overal waar waarde voor de klant wordt gecreëerd) en vindt dat het gehele bedrijf het werkgebied van marketing is. Het draait tenslotte allemaal om de beïnvloeding van (klant)gedrag en de effectiviteit van de marketinginspanningen.

Paul de Vries, oprichter Nieuweautokopen.nl, inmiddels eigendom van Marktplaats.nl. Naast zijn werk voor Marktplaats is Paul druk aan het ondernemen. Onder de naam #DCDW biedt hij autobedrijven services aan zoals Call Track Manager, het virtuele BDC en Calldrip en verzorgt hij seminars, trainingen, workshops en presentaties om leadopvolging en online automotive in Nederland beter te maken. Wekelijks presenteert Paul de Vries een interessante podcast met gasten uit binnen- en buitenland.

Graag tot dinsdagmiddag 31 maart!