Nieuwe uitstraling voor de keurmerken van RAI CarrosserieNL

2 september 2020

Voor vier van haar grote keurmerken heeft de sectie RAI CarrosserieNL nieuwe logo’s en keuringsstickers ontwikkeld, en ook volledig nieuwe websites en klantfolders.

Het gaat om LPK Personenliften, LPK Laadkleppen, LLS Containerafzetsystemen en ALK Autolaadkranen. Met de nieuwe uitstraling bevestigt de sectie de kwaliteit van haar keurmerken en het werk van haar keuringsstations. Die zijn immers al jarenlang op hoog niveau.

Krachtige logo’s en nieuwe keuringsstickers

De nieuwe logo’s vormen een stoere serie. Stevige letters die passen bij onze branche en opvallende kleuren. Dat is ook doorgevoerd in de compleet vernieuwde keuringsstickers. Want een erkend keurmerk-sticker die mag en moet gezien worden.

Informatieve websites en folders voor klanten

Ieder keurmerk heeft zijn eigen website, waar helder antwoord wordt gegeven op alle vragen van klanten van keuringsstations. Waarom zou ik laten keuren? Hoe goed is zo’n keuring? Waar vind ik die erkende keurder? Allemaal vragen die klanten – en nieuwe klanten – overtuigen van het belang van een erkend keurmerk.

Kijk maar op LPKkeuren.nl/Laadkleppen, LPKkeuren.nl/Personenliften, LLSkeuring.nl en ALKkeuring.nl. Ook is voor ieder keurmerk een folder gemaakt, samen met een handige, duurzame folderhouder.

Bekendheid en zichtbaarheid

Om de keurmerken meer bekendheid en zichtbaarheid te geven zijn nieuwe advertenties voor vakbladen en online banners voor relevante (vak-)websites gemaakt. Zo bevestigen we bestaande klanten in hun keuze voor het erkende keuringsstation én zorgen we voor nieuwe klanten. Voor ieder keurmerk zijn er nieuwe gevelborden en vlaggen gemaakt om het keuringsstation herkenbaar te maken als erkend keurder.

Meer informatie of vragen?

Heeft u nog vragen over onze keurmerken, dan horen we dit graag via carrosserienl@raivereniging.nl.