ReinigingsDemoDagen dé ontmoetingsplek voor de reinigingsbranche

13-01-2015

Op 3 en 4 juni aanstaande vinden weer de ReinigingsDemoDagen 2015 plaats, dé ontmoetingsplek voor de reinigingsbranche. Tijdens deze 7e editie presenteert de sector de laatste technologieën, trends en ontwikkelingen die spelen binnen de afval- en reinigingsindustrie. Plaats van handeling is het RDW Testcentrum Lelystad.

RenigingsDemoDagen

De vakbeurs voor de afval- en reinigingsector wordt tweejaarlijks georganiseerd door de stichting ReinigingsDemoDagen, een initiatief van de sectie Reinigingsvoertuigen van afdeling Speciale Voertuigen van RAI Vereniging.

Interactief
Sinds de eerste editie in 2003 zijn de ReinigingsDemoDagen uitgegroeid tot een begrip bij iedereen die actief is in de afval- en reinigingswereld. Dat kunnen vertegenwoordigers zijn van gemeentelijke reinigingsdiensten, provincies, waterschappen, afvalverwerkers of andere aanverwante bedrijven.

De vakbeurs kent een hoog gehalte van interactiviteit. Dit betekent dat bezoekers de reinigingsproducten en –voertuigen zelf kunnen testen en beleven. Het evenement is gratis toegankelijk en biedt gratis parkeergelegenheid.

Meer informatie
Uitgebreide informatie en het laatste nieuws over de ReinigingsDemoDagen is te vinden op www.reinigingsdemodagen.nl. Exposanten of bezoekers kunnen zich eveneens via deze site aanmelden. Deelname staat open voor fabrikanten en importeurs van reinigingsvoertuigen en gerelateerde producten.

RDDnieuws
Via het RDDnieuws blijft u op de hoogte van de voortgang en ontwikkelingen in de reinigingsbranche en ontvangt u het laatste nieuws over de ReinigingsDemoDagen 2015. Aanmelden kan hier.