Importeurs brommobielen als collectief op 50PlusBeurs

17-09-2014

De importeurs van brommobielen, verenigd binnen afdeling Speciale Voertuigen van RAI Vereniging, presenteren zich van dinsdag 16 tot en met zaterdag 20 september prominent op de 50PlusBeurs in de Jaarbeurs in Utrecht. Op de collectieve stand in hal 12 (standnr. 12D043) kunnen consumenten terecht voor uitgebreide voorlichting over dit handige vervoersalternatief om mobiel te kunnen blijven.

brommobielen op 50plusbeurs

Veel mensen weten niet exact wat een brommobiel is en verwarren deze nogal eens met een gehandicaptenvoertuig. Daarom is het extra belangrijk om de bezoekers te laten zien dat de brommobiel een goed alternatief is na de auto. Na een succesvolle beursdeelname in 2013 hebben de importeurs Aixam, Ligier en Microcar de handen daarom opnieuw ineen geslagen voor de promotie van de brommobiel op de 50PlusBeurs.

Voordelen brommobiel
De brommobiel is in zijn relatief korte geschiedenis een volwassen voertuig geworden, maar niet alle doelgroepen zijn voldoende bekend met het voertuig. Op de collectieve stand tonen Aixam, Ligier en Microcar de bezoekers van de 50PlusBeurs gezamenlijk de voordelen van de brommobiel: voordelig in gebruik, zeer comfortabel en dè manier om mobiel te blijven. Een brommobiel is daarnaast met ieder rijbewijs te besturen en altijd uitgerust met een automaat.

Website brommobielen
Naast de informatie op de stand kunnen consumenten ook op de website www.brommobiel-info.nl meer gegevens vinden over rijbewijsrichtlijnen, historie, praktijk en verkeersdeelname met de brommobiel.