ReinigingsDemoDagen2015, dé ontmoetingsplek voor de reinigingsbranche

18-11-2014

Op 3 en 4 juni 2015 worden de ReinigingsDemoDagen voor de zevende keer op het terrein van het RDW-Testcentrum in Lelystad georganiseerd.

RenigingsDemoDagen

Op woensdag 3 en donderdag 4 juni 2015 zal het terrein opnieuw volledig in het teken staan van de laatste technologieën en ontwikkelingen op het gebied van reiniging.

ReinigingsDemoDagen 2015
De vakbeurs voor de Afval- en Reinigingsector wordt tweejaarlijks georganiseerd door de stichting Reinigings DemoDagen, een initiatief van de sectie Reinigingsvoertuigen van afdeling Speciale Voertuigen van RAI Vereniging. Tijdens de ReinigingsDemoDagen kan de bezoeker de reinigingsproducten en –voertuigen zelf testen en beleven. Het evenement is gratis toegankelijk en biedt gratis parkeergelegenheid.

Afval- en reinigingsoplossingen interactief onder de aandacht
Sinds de eerste editie in 2003 zijn de ReinigingsDemoDagen uitgegroeid tot een begrip bij iedereen die actief is in de afval- en reinigingswereld. Dat kunnen vertegenwoordigers zijn van gemeentelijke reinigingsdiensten, provincies, waterschappen, afvalverwerkers of andere aanverwante bedrijven. Op deze vakbeurs kunt u de laatste technologieën, noviteiten, trends en ontwikkelingen binnen de afval- en reinigingsindustrie zien en ervaren.

RDDnieuws
Via het RDDnieuws blijft u op de hoogte van de voortgang en ontwikkelingen in de reinigingsbranche en ontvangt u het laatste nieuws over de ReinigingsDemoDagen 2015. Aanmelden kan hier.