Gemotoriseerde Tweewielers op kennisbeurs AMT Live 2014

18-11-2014

Vandaag en morgen staan acht leden van de afdeling Gemotoriseerde Tweewielers van RAI Vereniging op de derde editie van het kennisevenement AMT Live 2014. Deze beurs vindt plaats in het Autotron Rosmalen en staat in het teken van Leren, Beleven en Ontmoeten.

GT op AMT Live

Gemma Warmerdam, secretaris van de afdeling Gemotoriseerde Tweewielers van RAI Vereniging legt uit: “Het aanbod van AMT (Auto en Motor Techniek) om onze leden deel te laten nemen aan de alweer derde editie van deze kennisbeurs was niet tegen dovemansoren gezegd.

Al vrij snel hadden acht leden zich aangemeld en daarmee was onze gezamenlijke stand een feit. Wij vullen op deze manier vooral de M uit de afkorting in en doen dat naast onze gemeenschappelijke stand op de beurs ook in het blad en op de portal www.amtlive.nl.”

Op de beursvloer laten acht leden van Gemotoriseerde Tweewielers een veelheid aan motorgerelateerde producten zien. Denk hierbij aan kleding, accessoires en innovatieve vervoersmiddelen als elektrische scooters e.d. De (vak)beurs is vandaag en morgen te bezoeken en is met name interessant voor dealers van gemotoriseerde tweewielers.

Openingstijden zijn op beide beursdagen van 13:30 tot 21:00 uur. Inschrijven via www.amtlive.nl.