BedrijfsautoRAI 2015 uitverkocht

01-09-2015

Met nog 7 weken te gaan, telt de deelnemerslijst van BedrijfsautoRAI 2015 meer dan 160 exposanten en is het volledige beursoppervlak gevuld.

BedrijfsautoRAI

Verspreid over de hallen 1-7 worden de nieuwste producten en diensten op het gebied van wegtransport en logistieke dienstverlening getoond.

Ook op het voorterrein laten trailerbouwers en truckmerken een flink aantal producten zien. Maar liefst drie theaters met praktische kennissessies bevinden zich verspreid over de beurs.

Bezoekers kunnen zich vanaf nu registreren of een kaart kopen via www.bedrijfsautorai.nl. BedrijfsautoRAI 2015 wordt van 20 tot en met 24 oktober gehouden in RAI Amsterdam.

Groot aanbod op beursvloer
Met een zeer complete beursvloer, biedt BedrijfsautoRAI 2015 de bezoeker een divers overzicht van de belangrijkste aanbieders binnen wegtransport en logistieke dienstverlening. Naast alle importeurs van zware bedrijfswagens is ook de trailer- en opbouwindustrie goed vertegenwoordigd.

Het speciale Bestelautoplein biedt een podium voor de nieuwste modellen van bestelautomerken als Volkswagen, Ford, Iveco, Fiat, Renault, Dacia en Nissan en dient tegelijkertijd als een fysieke ontmoetingsplek waar verschillende aspecten van het lichte bedrijfswagensegment worden belicht.

Daarnaast is er een ruim aanbod van producten, diensten en systemen die bijdragen aan meer efficiëntie, duurzaamheid en veiligheid binnen wegtransport en logistieke dienstverlening.

Kennissessies bijwonen
Komende editie van de BedrijfsautoRAI kunnen bezoekers gratis deelnemen aan kennisprogramma’s die iedere beursdag worden aangeboden. In de presentaties wordt vooral praktische informatie gegeven die ondernemers direct kunnen toepassen in hun bedrijfsvoering.

Contentpartners EVO en TLN bieden in een eigen theater een gevarieerd programma aan voor hun achterban en in het InnovationLAB theater zijn er interessante sessies te volgen met de laatste ontwikkelingen en innovaties binnen wegtransport en logistieke dienstverlening.

Naast sessies met open inschrijving vinden er ook besloten sessies en doelgroepgerichte workshops plaats die alleen op uitnodiging van de organiserende partij te bezoeken zijn.

Online registratiemodule live
Registreren voor een beursbezoek en één of meerdere kennissessies is vanaf nu mogelijk op bedrijfsautorai.nl. Een bezoek is gratis wanneer men van een deelnemer aan de BedrijfsautoRAI, een brancheorganisatie of een andere partner van de beurs een uitnodiging ontvangt. Registratie van de uitnodiging voorafgaand aan het bezoek is wel verplicht, waarbij u tevens uw interesse voor het bijwonen van kennissessies naar keuze kunt aangeven.

Via de online registratiemodule is tevens een overzicht van de kennissessies te vinden. De meeste sessies zijn gratis en voor iedere beursbezoeker toegankelijk. Vanwege het verwachte succes van de theaters wordt er aangeraden tijdig voor de gewenste sessie(s) aan te melden. Diegenen die geen uitnodiging ontvangen hebben, kunnen online toegangskaarten kopen.

BedrijfsautoRAI 2015
De BedrijfsautoRAI vindt plaats van dinsdag 20 tot en met zaterdag 24 oktober 2015 in RAI Amsterdam. De BedrijfsautoRAI wordt georganiseerd door RAI Amsterdam onder auspiciën van RAI Vereniging. TVM verzekeringen is hoofdsponsor van de beurs. Meer informatie is te vinden op www.bedrijfsautorai.nl. BedrijfsautoRAI is ook te volgen op Twitter (@bedrijfsautorai) en op Facebook.com/bedrijfsautorai.

Meer informatie: Harald Bresser