Uitreiking Fiets Awards 2016 tijdens Tweewieler Retail Trends congres

18-01-2016

De uitreiking van de Fiets Awards 2016, een initiatief van RAI Vereniging, zal plaatsvinden tijdens het Tweewieler Retail Trends congres op maandag 4 april vanaf 13.00 uur in de Jaarbeurs in Utrecht.

Winnaars Fiets Awards 2015

De bekendmaking en uitreiking van de Fiets Awards: de Fiets Innovatie Awards, Fiets van het Jaar, E-bike van het Jaar en Speed E-bike van het Jaar 2016 is een onderdeel van het Tweewieler-vakevent 'Tweewieler Retail Trends, van kennis naar praktijk'.

Afgelopen editie was er ook al een samenwerking met het vakblad Tweewieler toen de winnaars (getuige de foto hiernaast) van de Fiets Awards 2015 tijdens de Tweewieler VIP-avond gepresenteerd werden op de Nationale E-bike Testdagen in Vijfhuizen.

Sacha Boedijn, secretaris afdeling Fietsen van RAI Vereniging: “Wij zijn heel content met deze samenwerking, het bekendmaken van de winnaars van de Fiets Awards in het bijzijn van de gehele tweewielerbranche is de beste aandacht die je kunt krijgen als winnaar. De winnaars staan gelijk in de spotlight voor het juiste publiek”.

De bekendmaking en uitreiking van de Fiets Awards 2016 is een onderdeel in het programma van het Tweewieler Retail Trends congres, de bekendmaking vindt plaats tussen 14.00-15.00 uur. Ook zal deze dag de Tweewielerwinkel van het jaar 2016 bekend worden gemaakt.

Fiets Awards
De Fiets Awards worden georganiseerd door RAI Vereniging met als doel de fietsindustrie te stimuleren tot productvernieuwing. De onafhankelijke vakjury’s van beide verkiezingen bestaan uit deskundigen op het gebied van fietsen, innovatie en industrieel ontwerp. Oogmerk is om nieuwe, innovatieve fietsen, accessoires en toepassingen op het gebied van fietsen extra onder de aandacht van het publiek te brengen.

Zie ook: www.fietsawards.nl

Meer informatie: Harald Bresser