Collectieve stands op buitenlandse tentoonstellingen

Bijna driekwart van de leden van sectie RAI CarrosserieNL exporteert op grote schaal naar markten in en buiten Europa en de afdeling ondersteunt dit graag. Sectie RAI CarrosserieNL organiseert dan ook regelmatig collectieve stands voor haar leden op buitenlandse tentoonstellingen.

IAA - 24 t/m 30 september 2020 (GEANNULEERD)

IAA
In 2018 stonden we ook weer met een collectieve stand op de IAA in Hannover. De beurs heeft eigenlijk geen introductie nodig: in één week (20 t/m 27 september 2018) trekt een groot internationaal publiek weer langs de stands die een meer dan compleet overzicht geven van alles wat er te krijgen is op het gebied van lichte en zware bedrijfswagens, bussen, opleggers en aanhangwagens en onderdelen en diensten.  In Hannover stonden dit jaar  Heiwo, Joloda, Pacton, Imbema Rhiwa, SEM Transport Solutions, Estepe, Caralu en Netcap op de stand.

Bauma
Van 11 t/m 17 april 2016 was de afdeling Speciale Voertuigen voor de eerste maal stand aanwezig op de Bauma in München met een collectieve (buiten)stand van ruim 400 m2. Deelnemers waren: Pacton, Estepe, Eduards Trailer Factory, NRF en Imbema Rhiwa. De Bauma is dé toonaangevende internationale vakbeurs voor bouwmachines, mijnbouwmachines, bouwvoertuigen, bouwtechniek, componenten en hijs- en hefwerktuigen.

Meer informatie
Wilt u meer informatie of heeft u ideeën voor een collectieve stand op een andere beurs, neem dan contact op met Ilse Bartels

Ilse Bartels
Communicatie & Evenementen RAI CarrosserieNL