Collectieve stands op buitenlandse tentoonstellingen

Bijna driekwart van de leden van Speciale Voertuigen exporteert op grote schaal naar markten in en buiten Europa en de afdeling ondersteunt dit graag. Afdeling Speciale Voertuigen organiseert dan ook regelmatig collectieve stands voor haar leden op buitenlandse tentoonstellingen.

IAA

Van 22 tot 29 september 2016 is de IAA in Hannover; de grootste beurs ter wereld voor trucks, bussen, trailers, carrosserieën en componenten. RAI Vereniging organiseert in 2016 opnieuw een collectieve stand. Op bijna 400m2 zijn de volgende leden aanwezig: Pacton Trailers, Estepe, Joloda (en Nedcap), NRF, Caralu (en MRF), Imbema Rhiwa en Smart Box.

Op 27 september wordt op de stand vanaf 17.00 uur de traditionele Holland Borrel gehouden: het ideale moment om branchegenoten in informele sfeer te ontmoeten.

Voordelen bij deelname aan een collectieve stand

• Geen organisatorische rompslomp
  • RAI Vereniging regelt bijna alles: standbouw, kaarten voor exposanten en bezoekers, transport van goederen en eventueel een hotel
  • Lagere kosten
  • Makkelijke manier om te exposeren op beurzen in onbekende markten
  • Stand met professionele (Holland) uitstraling
  • Grotere aantrekkingskracht voor bezoekers

Bauma

Van 11 t/m 17 april 2016 was de afdeling Speciale Voertuigen voor de eerste maal stand aanwezig op de Bauma in München met een collectieve (buiten)stand van ruim 400 m2. Deelnemers waren: Pacton, Estepe, Eduards Trailer Factory, NRF en Imbema Rhiwa. De Bauma is dé toonaangevende internationale vakbeurs voor bouwmachines, mijnbouwmachines, bouwvoertuigen, bouwtechniek, componenten en hijs- en hefwerktuigen.

Meer informatie
Wilt u meer informatie of heeft u ideeën voor een collectieve stand op een andere beurs, neem dan contact op met Ilse Bartels