Collectieve stands op buitenlandse tentoonstellingen

Bijna driekwart van de leden van sectie RAI CarrosserieNL exporteert op grote schaal naar markten in en buiten Europa en de afdeling ondersteunt dit graag. Sectie RAI CarrosserieNL organiseert dan ook regelmatig collectieve stands voor haar leden op buitenlandse tentoonstellingen.

IAA

In 2018 staan we ook weer met een collectieve stand op de IAA in Hannover. De beurs heeft eigenlijk geen introductie nodig: in één week (20 t/m 27 september 2018) trekt een groot internationaal publiek weer langs de stands die een meer dan compleet overzicht geven van alles wat er te krijgen is op het gebied van lichte en zware bedrijfswagens, bussen, opleggers en aanhangwagens en onderdelen en diensten.

In een oranje huisstijl geven we onze leden op een ruime stand (in 2016 400m2, voor 2018 staat 600m2 in de planning) de gelegenheid om produkten en diensten te presenteren aan het publiek. De stand staat op een prominente plaats en biedt de deelnemers ook volop de ruimte om een eigen stempel op hun standruimte te drukken. Het hart van de stand is een cateringterras waar alle ruimte is om klanten te ontvangen.

RAI regelt alles: van catering tot standbouw, van broodjes tot bitterballen. Ook is de Holland Borrel inmiddels een bekend fenomeen waar we de laatste keer 125 m/v mochten verwelkomen. De standbemanning wordt gevormd door medewerkers van RAI Vereniging.

De redenen om voor een collectieve stand te kiezen zijn divers, maar zitten allemaal in het woord collectief: als collectief kunnen we prominent en professioneel uitpakken en nemen we veel werk uit handen. Op deze manier kunt u alle aandacht geven aan de bezoekers en scheelt het ook in de aanloop naar de beurs veel tijd en moeite. Ervaring leert ook dat de sfeer onder de exposanten uitstekend is, en door de diversiteit is het geen moment stil op de stand.

Bauma

Van 11 t/m 17 april 2016 was de afdeling Speciale Voertuigen voor de eerste maal stand aanwezig op de Bauma in München met een collectieve (buiten)stand van ruim 400 m2. Deelnemers waren: Pacton, Estepe, Eduards Trailer Factory, NRF en Imbema Rhiwa. De Bauma is dé toonaangevende internationale vakbeurs voor bouwmachines, mijnbouwmachines, bouwvoertuigen, bouwtechniek, componenten en hijs- en hefwerktuigen.

Meer informatie
Wilt u meer informatie of heeft u ideeën voor een collectieve stand op een andere beurs, neem dan contact op met Ilse Bartels