INKOPERmkb

Afdeling Speciale Voertuigen is een samenwerking aangegaan met inkooporganisatie INKOPERmkb. Doelstelling van deze samenwerking is om de bij RAI Vereniging aangesloten carrosseriebouwbedrijven door middel van betere inkoopcondities bij gerenommeerde leveranciers te helpen hun rendement te verbeteren.

INKOPERmkb
Besparen, Ontzorgen, Bewaken

INKOPERmkb werkt volgens het BOB principe: Besparen, Ontzorgen, Bewaken. De inkooporganisatie bespaart het carrosseriebouwbedrijf geld met haar collectieve contracten, ontzorgt in het overstapproces naar nieuwe leveranciers en bewaakt de contracten vervolgens.

De samenwerking tussen INKOPERmkb en afdeling Speciale Voertuigen start met de productgroepen energie, afvalmanagement en telefonie. De besparing die INKOPERmkb op deze productgroepen voor de gemiddelde onderneming realiseert, bedraagt ongeveer 15 procent. In de toekomst worden nog meer productgroepen van INKOPERmkb aan het productaanbod toegevoegd.

Leden van afdeling Speciale Voertuigen krijgen bovendien een speciale korting op het lidmaatschap van INKOPERmkb.

Meer informatie: Remco Tekstra