Ledenreizen

De afdeling Speciale Voertuigen organiseert reizen naar landen die interessante mogelijkheden bieden voor haar leden, die zich op deze manier kunnen oriënteren op nieuwe markten.

Istanbul 22 - 25 mei 2016

Deze ledenreis stond een bezoek aan de beurs Comvex centraal. Comvex is dé beurs van Zuid-Europa voor lichte en zware bedrijfswagens, bussen en componenten. In totaal beslaat de beurs 120.000 m2 in 14 hallen en nog eens 25.000 m2 buitenterrein. Bezoekersaantallen vergelijkbaar met de BedrijfsautoRAI.

Daarnaast werd een bezoek gebracht aan Tirsan Trailers. Ook stond een bezoek aan het Nederlandse consulaat in Istanbul op het programma. Tijdens een diner werden de aanwezigen geïnformeerd over o.a. het zakendoen in Turkije.

Moskou 9-12 september 2013
In september 2013 ging een groep leden van afdeling Speciale Voertuigen naar Moskou. In het IEC Crocus Expo vond de 12de editie van de Comtrans plaats, een internationale beurs voor bedrijfsvoertuigen die in omvang en belangrijkheid alleen maar toeneemt.

De middag van dag 2 bestond uit een seminar over hoe in Rusland zaken wordt gedaan. Gewoontes, certificering, logistiek: alles kwam op een onderhoudende manier aan bod.

Naast het zakelijke deel was er ook op de ochtend van vertrekdag donderdag ook aandacht voor het verkennen van de stad. Indrukwekkend mooie metrostations, het Kremlin en Rode Plein konden natuurlijk niet ontbreken.

Voor meer informatie: Ilse Bartels.