RAI Automotive Industry NL

Beste relatie. In verband met het coronavirus, volgen wij zoveel mogelijk de richtlijnen van het RIVM. Dat betekent dat wij van huis uit werken en dat er slechts incidenteel bezetting zal zijn op ons kantoor in Helmond.  Zoals u van ons gewend bent zijn wij allen telefonische wel bereikbaar via het vaste nummer (+31 492 562 500) of mobiel. Dit zal tot nadere berichtgeving gehanteerd worden. Meer informatie over hoe RAI Vereniging omgaat met het coronavirus kunt u hier vinden. Raadpleeg de rijksoverheid als wel het RIVM voor de meest actuele informatie.

Dear relation. Due to the coronavirus, we follow the guidelines of the RIVM as much as possible. This means that we work from home and that there will only be occasional occupancy at our office in Helmond. As you are used to from us, we can all be reached by telephone via our office number (+31 492 562 500) or via mobile. This will be the case until further notice. More information about how RAI Vereniging copes with corona, can be found here.

RAI Automotive Industry NL is the cluster organization of the Dutch automotive industry, mobility sector and related knowledge and education centers with 200 members. RAI Automotive Industry NL supports the innovative Dutch automotive sector by profiling and representing the sector, nationally and internationally. An important basis is formed by the national eco system that is part of the innovative Top Sector High Tech Systems & Materials (HTSM), in which industry, education, science and governments parties actively work together.

Leo Kusters
Managing Director RAI Automotive Industry NL