RAIVereniging.nl gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruikersgemak te verbeteren.
Lees meer.
OK en sluiten
Koninklijke RAI Vereniging
Pers
Lid worden
Inloggen
Volg ons op:
Home
Secties
Fietsen
Motoren
Personenauto's en lichte bedrijfswagens
RAI Aftermarket
RAI Automotive Industry NL
RAI CarrosserieNL
RAI Equipment
Scooters
Zware bedrijfswagens
Marktinformatie
Actuele verkoopcijfers
Statistieken
Onderzoeken
Prognose autoverkopen
Scenariostudies
Externe publicaties
Branche-analyses
Dossiers
APK
Betalen naar gebruik
Chemische stoffen en Recycling
Fiscaliteit
eCall
EU CO2 Zware Bedrijfswagens & Trailers
Europese aanbestedingen
Franchise
Kenteken landbouwvoertuigen
Klimaatakkoord
PBM - Normen Motorkleding
Personeel en Instroom
Privacy en persoonsgegevens
Schoon en zuinig OV-busvervoer
Smart Mobility
Subsidie- en stimuleringsregelingen
Tweede Kamerverkiezingen 2021
Veilig vervoer en opslag van lithium-ion accus
Voertuigcategorieën 2.0
Wet- en regelgeving carrosserie- en trailerbouw
Wet- en regelgeving speed pedelec
Personeel en Bedrijf
Position Papers
Over RAI Vereniging
Contact
Dossiers
Schoon en zuinig OV-busvervoer
Ontwikkelingen in de EU
Schoon en zuinig OV-busvervoer
Schoon en zuinig
Wat wordt verstaan onder Schoon (luchtkwaliteit)?
Wat wordt verstaan onder Zuinig (CO2)?
Aandachtspunten bij Aanbestedingen in het OV-busvervoer
Hoe maak ik de juiste keuze?
Soorten Brandstof en Aandrijving
Biogas / Groengas
Hybride
Elektriciteit en Waterstof
GTL
Power-to-Gas
Aardgas (CNG en LNG)
Bio-LPG
LPG
Biodiesel
Diesel
Statistieken
Hoeveel stads- en streekbussen rijden er in Nederland rond?
Ontwikkelingen in de EU
Europese initiatieven voor schoner OV-busvervoer
Ontwikkelingen in de EU
Talloze Europese steden zijn op verschillende manieren actief om te komen tot schoner OV-busvervoer.
Login (alleen voor leden)
Inloggen
Registreren website (alleen voor leden)
Wachtwoord vergeten?