Mobility Shift

Mobility Shift 2024

Hoe gaat de toekomst van mobiliteit er uit zien? Op 13 november 2024 vindt de Mobility Shift plaats in RAI Amsterdam. Verschillende gastsprekers schetsen tijdens dit event op inspirerende en prikkelende wijze een perspectief van wat er met de inzet van technische innovaties en met behulp van een andere mindset allemaal mogelijk is op het gebied van mobiliteit. Centraal staat het mobiliteits­perspectief 2023 – 2030, waarbij de volgende onderwerpen aan bod komen:

1. De transitie naar andere, meer duurzame vormen van energie;
  2. Een verdere groei van de ‘connected vehicles’;
  3. Een voortgaande verschuiving van het belang van het bezit van een voertuig naar het gebruik ervan;
  4. De wijze waarop de infrastructuur van binnensteden wordt ingericht verandert om zo meer tegemoet de komen aan de huidige behoeften en wensen van de samenleving;
  5. Nieuwe partijen gaan de verschillende markten van de mobiliteits­sector betreden met gevolgen voor de bestaande marktstructuren.

12.00 uur Inlooplunch
13.00 uur Opening Mobility Shift door algemeen voorzitter Frits van Bruggen

De dagvoorzitter van de Mobility Shift 2024 wordt nog bekend gemaakt..

Op dit moment zijn wij druk bezig met het samenstellen van een interessant programma. In deze editie zoemen wij in op een paar thema's uit het Mobiliteits­persectief 2023-2030:

15.00 uur Netwerkborrel
17.00 uur Einde netwerkborrel

Sfeerimpressie Mobility Shift 2023

"De Mobility Shift is hét event om alles te leren over de toekomst van mobiliteit."