Kennissessie Automatisering Carrosseriebouw

26 februari 2020

Op woensdag 25 maart 2020 organiseren RAI CarrosserieNL en Gilde Software een informatieve bijeenkomst over automatisering, specifiek voor de carrosseriebouw. Het uitgangspunt van de kennissessie is Carlogic; de meest gebruikte software voor werkplaatsmanagement in onze sector.

De sessie is gepland voorafgaand aan de 2e dag van de vakbeurs Transport Compleet, en is vrij toegankelijk voor zowel gebruikers als niet-gebruikers van Carlogic.

Het programma start met een plenaire sessie waarin actuele thema’s kort worden behandeld. Dan gaan we gelijk over naar iets waar iedere (aankomende)gebruiker zijn voordeel mee kan doen: tip en trucs om het werken met Carlogic nog efficiënter en makkelijker te maken. Deze tips en truc(k)s komen rechtstreeks uit de dagelijkse praktijk van de Gilde Software consultants.

Na de lunch kan men kiezen uit twee parallel gehouden workshops. Beide thema’s hebben een relatie met de dagelijkse automatiseringspraktijk en er is alle ruimte om ervaringen te delen, dieper op de materie in te gaan en vragen te stellen.

Al met al een actueel en praktijkgericht programma, waar het delen van kennis een belangrijke plaats inneemt en uw inbreng op prijs wordt gesteld. Voorafgaand aan de beurs kunt u zicht in een paar uur laten bijpraten op dit vakgebied en krijgt u handvatten om effectiever te kunnen werken met Carlogic.

Datum en locatie

Woensdag 25 maart 2020
10.00 uur – 13.50 uur
Evenementenhal Hardenberg
Energieweg 2
7772 TV Hardenberg

10.00 uur          Inloop en ontvangst met koffie

10.15 uur          Plenair: Aanvang bijeenkomst met actuele thema’s zoals:

• Actuele stand G4 allround; de mobiele/online variant van Carlogic
        • Mogelijkheid van werken met taakstellingen (inspelen op QRM)
        • Mogelijkheid van werken met halffabrikaten
        • Presentatie door Henri Polman

11.00 uur          Plenair: Tips en truc(k)s om het werken met Carlogic te vergemakkelijken, workshop door Stefan Neuteboom account manager Gilde Software
12.00 uur          Lunch
13.00 uur          Parallelle workshops, keuze uit:
                            A.   Business Intelligence (BI), Liquiditeitsprognose Inleiding over visie en gebruikerservaringen van controller Marcel Aartsen van Brover Geldrop
                            B.   Service en Onderhoud: van voertuigbeheer en onderhoudsplan tot de factuur. Workshop door Stefan Neuteboom

13.50 uur          Afsluiting en naar de beursvloer

U kunt zich tot uiterlijk 23 maart a.s. aanmelden op deze link.

Het aantal plaatsen is beperkt, aanmelding gebeurt op volgorde van inschrijving.

Gilde Software
Henri Polman