Lustrumeditie ReinigingsDemoDagen op 9 en 10 juni 2021

17 april 2020

De ReinigingsDemoDagen (RDD) vindt in 2021 plaats op 9 en 10 juni op het terrein van het Nationaal Militair Museum (NMM) in Soest. De RDD is dé toonaangevende vakbeurs voor de afval- en reinigingssector.

RDD logo

De locatie van de alweer 10e editie van de RDD is, net als in 2019, het Nationaal Militair Museum in Soest. Zowel bezoekers als exposanten waren in 2019 zeer enthousiast over deze locatie, die centraal gelegen is en bovendien een fraaie uitstraling heeft.

RDD een begrip
De ReinigingsDemoDagen is een initiatief van de leden van RAI Vereniging. De RDD is een begrip voor iedereen die professioneel actief is in de afval- en reinigingswereld. Vertegenwoordigers van gemeentelijke reinigingsdiensten, provincies, waterschappen, afvalverwerkers en aanverwante bedrijven kunnen daar de laatste technologieën, noviteiten, trends, ontwikkelingen en producten zelf zien, ervaren en met elkaar netwerken. Sinds de start in 2003 in het Autotron in Rosmalen is de RDD groot geworden op het RDW testcentrum in Lelystad, en mogen we nu onze 10e editie vieren in Soest.

Programma 2021
Het buitenevent geeft ook in 2021 weer een compleet overzicht van de markt van reinigingsvoertuigen en aanverwante producten: van inzamelvoertuig tot veegmachine en van winterdienst tot afvalcontainers. Ook zullen er weer kennissessies over actuele onderwerpen in de afval- en reinigingsbranche worden georganiseerd.

Floris Liebrand
Communicatieadviseur / woordvoerder