Bestuur sectie Fietsen RAI Vereniging uitgebreid

25 februari 2020

Het bestuur van de sectie Fietsen van RAI Vereniging is uitgebreid met drie nieuwe bestuursleden; Petra de Fluiter (Trek BeNeLux), Henk Makaske (Stella) en Jack Duis (CST). Het bestuur telt voortaan acht leden. Pieter-Jan Rijpstra van Accell levert op 1 april zijn zetel in. In totaal telt het sectiebestuur dan vier bestuurders die de fietsmerken vertegenwoordigen en vier vertegenwoordigers uit de leveranciersmarkt van fietsonderdelen en accessoires.

Fietsen

Het bestuur van RAI Vereniging is verzwaard met drie nieuwe bestuurders. De sectie Fietsen van RAI Vereniging wil met deze verzwaring het draagvlak voor haar beleid verbreden. Bovendien past de uitbreiding bij het groeiend aantal leden van de sectie. Bestuursvoorzitter Lamers is blij met de benoemingen: “De mobiliteitswereld is volop in beweging en de fiets heeft hierin een steeds belangrijkere rol. De sectie fietsen van RAI Vereniging bouwt mee aan deze toekomst en heeft hierin een invloedrijke positie. Bovendien zijn steeds meer toonaangevende partijen lid en dat vraagt om een representatief bestuur. Ik ben blij met de kennis en ervaring die deze drie nieuwe bestuursleden inbrengen en ben er van overtuigd dat de sectie Fietsen hiermee een nog krachtigere stem van de Fietsindustrie in Nederland en Europa kan laten horen.”

Het bestuur wordt vanaf 1 april 2020 gevormd door:

• Huub Lamers (voorzitter), Gazelle / Pon Bicycle Group
  • René Veenhuizen (vice-voorzitter), Shimano Benelux