Reactie vanuit RAI Vereniging op pakket van maatregelen

18 maart 2020

RAI Vereniging is blij met het daadkrachtig optreden van het Kabinet om de economische gevolgen van het Corona virus voor ondernemers zoveel mogelijk te beperken.

Steven van Eijck: “Ik heb diep respect voor de wijze waarop het Kabinet op een gezaghebbende en empathische manier deze crisis te lijf gaat. Misschien moeten we daar ook eens met z’n allen voor applaudisseren, want ook zij staan voor ongekende uitdagingen.

Onze samenleving en het bedrijfsleven hebben het heel zwaar en het einde is nog lang niet in zicht. Dat betekent dat we alle zeilen moeten bijzetten om alle ondernemers, van klein tot groot, in deze zware tijden bij te staan met effectieve maatregelen. Niemand blijft bespaard, ook de mobiliteitsindustrie niet.

Met deze maatregelen zetten we in op werkbehoud en het voorkomen van zoveel mogelijk faillissementen. Het is nu zaak dat de maatregelen ook daadwerkelijk goed toegankelijk komen voor ondernemers. Wij staan onze achterban bij om hen te ondersteunen bij hun zoektocht naar steunmaatregelen en zijn ervan overtuigd dat we door eensgezindheid, met elkaar deze crisis kunnen overwinnen.”

Floris Liebrand
Communicatieadviseur / woordvoerder