Nieuws

Aanpassing WLTP-toelatingseisen bestel­wagens/chassis cabine N1 en N2 leidt tot mogelijke afkeur na 1 juli 2024

Carrosseriebouwers die een orderportefeuille hebben met voertuig­en die in de WLTP vallen (voornamelijk categorie t/m 3500 kg) en na 1 juli 2024 individueel toegelaten gaan worden bij de RDW lopen het risico dat het voertuig niet zal worden voorzien van een kenteken. Lees dit artikel en reageer want zo kunnen we wellicht voorkomen dat de pilot inzake WLTP vanaf 1 juli wordt omgezet in een strengere officiële WLTP-keuring.

Aanpassing WLTP-toelatingseisen bestelwagens/chassis cabine N1 en N2 leidt tot mogelijke afkeur na 1 juli 2024

Exclusieve content

Dit artikel lezen?

RAI Vereniging zet bepaalde content vrij voor leden, deze content is niet beschikbaar voor niet-leden. Om hier toegang tot te krijgen is een account of inlog benodigd.

Al lid

Ben jij al lid van onze organisatie? Log dan in om direct toegang te krijgen!

Inloggen Registreren

Nog geen lid?

Maar wil je wel graag lid worden van onze community en branche­organisatie voor mobiliteit?

Lid worden