Nieuws

TLN start imago­campagne sector logistiek

TLN is eind augustus een driejarige imago­campagne gestart voor de sector logistiek. Met als doel het grote publiek bewuster te maken van het belang van deze bedrijfs­tak voor economie en samenleving. Tegelijkertijd worden ook de mogelijkheden voor een aantrekkelijke loopbaan in de sector nadrukkelijk over het voetlicht gebracht.Het centrale thema van de campagne is: ‘Het lukt alleen met logistiek’. Die keuze is mede gebaseerd op de uitkomsten van een aantal reputatieonderzoeken die TLN het afgelopen jaar heeft laten uitvoeren en de adviezen van deskundigen op dit gebied.

TLN start imagocampagne sector logistiek

Campagne uitingen

De campagne bestaat uit een groot aantal activiteiten en middelen, waaronder een speciale website en berichtenstroom op sociale media. Het meest opvallend zijn vermoedelijk reclames op radio en televisie en op billboards langs de snelwegen. Die zullen eind augustus en de eerste weken van september te zien en te horen zijn. In het najaar volgt een tweede intensieve campagneperiode. De andere activiteiten hebben een permanent karakter.