Motoren

De sectie Motoren behartigt de belangen van de Nederlandse importeurs van motorfietsen en motorscooters.

Tot de brede en gevarieerde achterban behoren eveneens importeurs en grossiers van bij de motorfiets behorende accessoires, zoals banden, helmen, kleding, olie- en smeermiddelen, onderdelen, werkplaatsinrichting en -gereedschappen.

Ga snel naar:

Over onze sectie

Over onze sectie

Leden zijn vestigingen van mondiaal opererende fabrikanten, zelfstandige producenten die in Nederland fabriceren of zelfstandige ondernemingen die een exclusieve importovereenkomst hebben met een fabrikant.

Lees over ons

Maandelijkse verkoop­cijfers

Meer markt­informatie

Actualiteit

Onze leden

Een overzicht van de aangesloten leden van de sectie Motoren vindt u

hier

Actualiteit

• 04 oktober 2023
  • Congrescentrum 1931, 's-Hertogenbosch

Dit event is een initiatief van een aantal bedrijven die elkaar en hun opdrachtgevers willen inspireren met smart infra techniek oplossingen van nu en in de toekomst.

Bekijk agendapunt Congrescentrum 1931, 's-Hertogenbosch

• 04 oktober 2023
  • Congrescentrum 1931, 's-Hertogenbosch

Bekijk agendapunt Congrescentrum 1931, 's-Hertogenbosch

• 09 november 2023
  • Automotive Campus Helmond

Met de verkiezingen voor de Tweede Kamer in aantocht nodigt RAI Vereniging u uit om aanwezig te zijn bij hét verkiezingsdebat voor en over de mobiliteits­industrie op 9 november van 12.00 - 15.00 uur bij de Automotive Campus in Helmond.

Bekijk agendapunt Automotive Campus Helmond

• 24 november 2023
  • RAI Amsterdam

Lees meer over ALV RAI Vereniging | 24 november 2023

Bekijk agendapunt RAI Amsterdam

• 24 november 2023
  • RAI Amsterdam

Lees meer over Mobility Shift 2023

Bekijk agendapunt RAI Amsterdam

Bekijk alle agendapunten

Wij staan voor kwaliteit

Onze keurmerken

• European Motorcycle Quality Label

Het European Motorcycle Quality Label, Europese Kwaliteitslabel voor Motorfietsopleidingen, helpt motorrijders om de beste vervolgtraining in hun land te vinden.

Bekijk keurmerk European Motorcycle Quality Label

• Keurmerk ART

De stichting ART heeft als doel het verhogen van het diefstalpreventieniveau van fietsen, snor- en bromfietsen en motorfietsen. Diefstalpreventie voor tweewielers kan worden bevorderd door het beïnvloeden van sociaal gedrag, registratie en opsporing, bewaakte stalling en anti-diefstal­voorzieningen.

Bekijk keurmerk Keurmerk ART