Magazine Nederlandse Automotive Industrie

Nederlandse Automotive Industrie

Magazine Nederlandse Automotive Industrie

Lees het magazine digitaal of vraag het magazine nu aan!

RAI Automotive Industry NL heeft samen met haar leden met veel enthousiasme gewerkt aan dit magazine. We kunnen met trots de Nederlandse Automotive Industrie presenteren via dit magazine. Het magazine belicht een aantal van de hightech en innovatieve organisaties die actief zijn in de automotive industrie. Daarnaast geeft het een overzicht van de vele innovaties en expertises die momenteel in de Nederlandse automotive industrie aanwezig zijn. Het doel is om door samenwerking kansen te creëren en innovatie verder te stimuleren.

Om dit doel te bereiken introduceert het magazine de industrie en presenteert het de leden van onze vereniging. Wij brengen u graag met hen in contact om samenwerking tot stand te brengen. Wij begeleiden u graag bij het vinden van de juiste Nederlandse partner.

Heeft u vragen, neem dan gerust contact met ons op!

Veel plezier met het lezen van het magazine!

Houd er rekening mee dat de digitale versie van het magazine in een lagere resolutie is geüpload. Als u het magazine liever in hardcopy leest, aarzel dan niet om het magazine aan te vragen. Wij sturen u graag een exemplaar toe.