Wisseling van de wacht bij directie RAI Vereniging

• secties:Alle secties
  • soort inhoud:Persbericht
  • datumPublished on

Na een dienstverband van 14 jaar gaat algemeen directeur van RAI Vereniging, Olaf de Bruijn, per 1 oktober met vroegpensioen. Zijn opvolger, die per 1 augustus aantreedt, wordt Fries Heinis, momenteel algemeen directeur bij Bouwend Nederland.

Wisseling van de wacht bij directie RAI Vereniging

Frits van Bruggen, algemeen voorzitter van RAI Vereniging “Wij zijn Olaf de Bruijn zeer dankbaar voor zijn toewijding aan RAI Vereniging. In zijn periode heeft hij een belangrijke bijdrage geleverd aan de positie van de vereniging en de belangen van de leden. Deze belangen zijn in goede handen bij zijn opvolger. Wij kijken uit naar een succesvolle samenwerking met Fries Heinis.”

Fries Heinis staat bekend als een zeer ervaren verenigingsdirecteur. In de afgelopen 10 jaar heeft hij leidinggegeven aan Bouwend Nederland, de branche­organisatie voor bouw- en infrabedrijven. Zijn brede en relevante ervaring komt goed van pas binnen RAI Vereniging.